08 September 2010

WARNA-WARNI MAJLIS BERBUKA PUASA YB KHALID, PUSAT KHIDMAT RAKYAT DAN MPP ZON 22

30 RAMADHAN 1431

Taman Bukit Subang: Road-show dan majlis berbuka puasa YB Tuan Hj Khalid b. Abdul Samad, YB Dr. Tuan Hj Yaakob b. Sapari bersama dengan Pusat Khidmat Rakyat, MPP Zon 22, Surau Al-Falah dan masyarakat di taman ini berjalan dengan baik pada 01-09-2010 yang lalu.

Program dimulakan dengan ziarah dan tazkirah di bazar Ramadhan dan seterusnya berbuka puasa dan solat Maghrib di Surau Al-Falah, Pangsapuri Melati.

YB Khalid dan YB Yaakob seterusnya bersolat Isya' di Surau Al-Mahdi dan memberikan sedikit ucapan. Road-show berakhir dengan bersembahyang tarawih di Surau An-Ni'mah, Denai Alam oleh YB Khalid bersama rombongannya; Hj Jamil (pengerusi pusat khidmat rakyat), Ustaz Faisal (setiausaha kehormat MPP Zon 22) dan ahli jawatankuasa pusat khidmat rakyat/MPP Zon 22.

Turut bertarawih di Surau An-Ni'mah adalah Puan/Ustazah Noraini bte Hussin selaku Ahli Majlis/Pengerusi MPP Zon 22 yang tidak dapat bersama-sama pada majlis berbuka puasa.

YB Khalid, Ustazah Noraini dan rombongan akhirnya diraikan dengan jamuan ringan/moreh oleh pengerusi, AJK Surau An-Ni'mah dan masyarakat setempat.

YB Khalid dan YB Yaakob diiringi Hj Jamil juga saudara Nordin (Jabatan AMAL) ziarah ke bazar Ramadhan






YB Khalid memberikan ucapan di Surau An-Ni'mah, Denai Alam

Terima kasih kepada semua pihak yang terlibat samada secara langsung ataupun tidak langsung pada program road-show dan berbuka puasa ini. Semoga ALLAH SWT memberikan ganjaran pahala kepada kita bersama di akhirat kelak.

ISLAM ADIL UNTUK SEMUA
BERSAMA PERTAHANKAN KEMENANGAN UNTUK MENUJU PUTRAJAYA