20 Disember 2009

WARNA-WARNI CERAMAH UMUM

03 MUHARAM 1431

Pusat Khidmat Rakyat: PAS dan Pakatan Rakyat Taman Bukit Subang meneruskan program penerangan kepada rakyat selain program kemasyarakatan dan kebajikan.


Bertempat di Pusat Khidmat Rakyat @ PASTI Ibnu Sina (Blok 7, Pangsapuri Teratai), malam tadi satu majlis ceramah umum telah diadakan yang membariskan penceramah yang terdiri daripada Saudara Mazlan Aliman (AJK Kerja PAS Pusat), YB Tuan Hj Khalid Abdul Samad (Yang DiPertua PAS merangkap Ahli Parlimen Shah Alam) dan Saudara Mustapha Kamil Ayub (Naib Presiden PKR). Manakala YB Tuan Hj Yaakob Sapari (Adun Kota Anggerik/Exco Kerajaan Selangor) tidak dapat bersama-sama pada majlis tersebut (kerana ada program di tempat lain).

Ucapan aluan daripada Ketua PAS Cawangan Taman Bukit Subang
(Encik Mohamad Jamil Abdul Rahim)

YB Tuan Hj Khalid Abdul Samad sedang memberikan ucapan

Saudara Mazlan Aliman banyak mengupas isu rakyat terutama tentang pengKHIANATan Umno kepada orang Melayu di Negeri Johor

Saudara Mustapha Kamil Ayub, selaku penceramah terakhir....gaya dan lenggok bahasa seperti Dato' Seri Anwar Ibrahim

Alhamdulillah, program tersebut berjalan dengan baik dari awal sehingga akhir dan kepimpinan PAS Cawangan Taman Bukit Subang ingin mengucapkan terima kasih kepada penceramah, jentera PAS dan Pakatan Rakyat, masyarakat setempat, pihak keselamatan (polis) dan semua yang telah sama-sama memberikan sokongan samada secara langsung ataupun tidak langsung.

" ISLAM dan PAS UNTUK SEMUA "
" MEMIMPIN PERUBAHAN, MENJANA KEMENANGAN "