03 Oktober 2009

WARNA-WARNI - PENAMAAN CALON PRK DUN BAGAN PINANG

14 SYAWAL 1430

Port Dickson: Lebih 20,000 penyokong PAS dan Pakatan Rakyat termasuk kepimpinan tertinggi telah mengiringi calon PAS, Zulkefly Mohamad Omar ke pusat penamaan calon bagi pilihanraya kecil DUN (N.31) Bagan Pinang yang berlangsung di Majlis Perbandaran Port Dickson pagi tadi.

Cuaca mendung dan di selang-seli dengan hujan, sedikit pun tidak mematahkan semangat para penyokong untuk terus menanti dengan penuh harapan agar proses penamaan calon tersebut berjalan dengan baik.

Alhamdulillah, akhirnya pilihanraya kecil tersebut akan menyaksikan pertandingan dua penjuru di antara calon PAS/Pakatan Rakyat, Zulkefly Mohamad Omar dengan Tan Sri Mohd Isa Samad (calon Umno/BN).











Walaupun di'hadiah'kan dengan gas pemedih mata dan air kimia oleh pihak polis (FRU) setiap kali demonstrasi aman anjuran PAS/Pakatan Rakyat diadakan namun ianya tidak menjadi penghalang bagi kepimpinan PAS Cawangan Taman Bukit Subang untuk bergambar kenang-kenangan dengan mereka. (Dari kanan-berdiri: Amanjaya, 2 orang anggota FRU, Noor Azam dan Shahrir manakala duduk-dari kanan: Azari, Rosely dan Faisal)

" ISLAM dan PAS UNTUK SEMUA "