23 Mac 2011

UMNO DAN FITNAH TIDAK BOLEH DIPISAHKAN ?!

18 RABI'UL AKHIR 1432

Assalamualaikum warahmatullah & selamat sejahtera;

Sudah lama tidak menulis apa-apa catatan di blog perjuangan ini, tetapi selepas Dun Negeri Sarawak dibubarkan dan timbul pula video lucah - pemimpin Pakatan Rakyat, rasanya terpanggil untuk menulis sedikit coretan.

Umno dan fitnah tidak boleh dipisahkan ?! Benarkah ? Kes liwat Dato' Seri Anwar Ibrahim pada tahun 1998/1999, kes liwat 02 (sedang berjalan) dan video lucah (terkini) !

Nak bertanya kepada ahli dan penyokong umno yang terus mem'buta'kan mata dan hati dengan mengiyakan apa juga pemimpin anda buat terutama fitnah kepada pemimpin Pakatan Rakyat....ANDA TIDAK TAKUT MATI ke ?

Saya bukan suruh kasihan kepada pemimpin Pakatan Rakyat yang diaibkan tetapi kasihanlah pada diri anda sendiri...seksa KUBUR amatlah berat apa lagi seksa kepanasan api NERAKA ALLAH SWT yang kekal abadi !

Fikirlah menggunakan akal yang ALLAH SWT berikan, janganlah di AKHIRAT nanti baru menyesal atas apa yang kita buat di dunia yang sementara ini terutama terus menyokong parti dan pemimpin yang ZALIM kepada manusia dan makhluk ALLAH SWT !

Sekian.

ISLAM ADIL UNTUK SEMUA
BERUBAH KERANA ALLAH