25 November 2009

LAWATAN KERJA KEPIMPINAN PAS SHAH ALAM

08 ZULHIJJAH 1430

Pusat Khidmat Rakyat: Kepimpinan PAS Cawangan Taman Bukit Subang mengucapkan terima kasih kepada kepimpinan PAS Kawasan Shah Alam yang telah melakukan lawatan kerja (ziarah ukhuwah) pada malam tadi bertempat di PASTI Ibnu Sina.

Lawatan tersebut diketuai oleh YB Tuan Hj Khalid b. Abdul Samad (YDP), Tuan Hj Azli b. Yusuf (TYDP) dan Tuan Hj Hamdan b. Tahir (setiausaha). Turut hadir adalah kepimpinan Dewan Pemuda PAS Shah Alam, Ustaz Nasaruddin b. Hasim (pemangku ketua), Fakhrul Azman b. Khalidin (ketua penerangan) dan Mohd Yazsid b. Mat Raschid (bendahari) berserta Ketua Dewan Muslimat PAS Shah Alam iaitu Puan Zarina bte Dzulkupli.

Lawatan yang berakhir pada pukul 11.30 malam itu telah membincangkan banyak perkara berkenaan dengan siasah (politik), dakwah dan tarbiyyah.

Ketua PAS cawangan, Encik Mohamad Jamil b. Abdul Rahim mengharapkan supaya lawatan kerja tersebut diadakan berterusan agar dapat mewujudkan ikatan ukhuwah dan kesatuan fikrah serta hati yang lebih mantap dan teguh antara PAS kawasan dan cawangan terutama untuk menghadapi umno/bn pada pilihanraya umum ke-13 kelak, insya'ALLAH.

ISLAM dan PAS UNTUK SEMUA
ADIL, AMANAH, BERSIH, MAJU dan BERKEBAJIKAN