06 Julai 2009

TERUSKAN LANGKAH PERJUANGAN

13 REJAB 1430

Pusat Khidmat Rakyat: Alhamdulillah, kita bertemu lagi dengan bulan Rejab selepas setahun meninggalkan kita. Pelbagai peristiwa telah berlaku selama setahun ini samada ianya suratan ataupun kebetulan tetapi itulah qada' dan qadar ALLAH SWT yang Maha Menguasai Alam ini.

Parti ISLAM SeMalaysia (PAS) meneruskan langkah perjuangan atas landasan tarbiyyah, dakwah dan siasah (politik) dengan kerjasama @ tahalluf siasi dengan rakan dalam Pakatan Rakyat (PKR & DAP) untuk mentadbir Malaysia dengan izin ALLAH selepas diberi sedikit kemenangan pada Pilihanraya Umum @ PRU ke-12 yang lalu.

Pilihanraya kecil Manek Urai @ MU sedang menanti PAS dan Pakatan Rakyat. Alhamdulillah, hari ini (06-07-2009) proses penamaan calon berjalan dengan baik dengan pertembungan satu lawan satu antara calon PAS/Pakatan Rakyat dan umno/be end.

Ayuh, jentera pejuang ISLAM kita sama-sama memberikan sumbangan samada secara langsung ataupun tidak langsung sehingga hari pengundian pada 14-07-2009 nanti, insya'ALLAH.

Peringatan bersama, munajat dan doa jangan ditinggalkan malah perlu dipertingkatkan dari masa ke semasa. Ingatlah, sahabat pergantungan hanya kepada ALLAH selepas kita berusaha dan membuat perancangan !

" ISLAM MEMIMPIN PERUBAHAN "
" ISLAM & PAS THE ONLY CHOICE "
" BERSAMA BERKONGSI KEMENANGAN "